zaterdag 19 april 2014

19/04/2014

Lieve vrienden en familie,

Gisteren 18/04/2014 ging het bekende programma "Gunjur Got Talent" door in de pre-school van Gunjur tot in de vroege uurtjes. Enkele weken geleden werd ik gevraagd om deel te nemen, dat leek me wel leuk en dus deelde ik mijn turntalent met Gunjur. Elke dag ging ik een klein uurtje oefenen ter voorbereiding op de grote show. Ik maakte een kleine dans met turndelen in op het liedje "Let this song cry" van Lauren Evans.

De dag zelf had de organisatie "The Pentagon" een mooi podium gebouwd en letterlijk héél Gunjur was aanwezig! Zo veel volk! Ik nam deel in de categorie dans/turnen.

Toen het mijn beurt was, trok ik gemakkelijke kledij aan en deed mijn ding. Na 10 seconden was het hek van de dam! De mensen van Gunjur juichden zo hard van verbazing en van blijdschap...Ik was er zelf mijn kluts van kwijt! Ik vergat wat volgde, en liet de muziek stoppen voor een tweede poging.

Na mijn dans kreeg ik een daverend applaus, en bij de prijsuitreiking behaalde ik een Eerste Plaats! Bedankt Gunjur, voor de massale steun. Ik won een prijs, namelijk een enveloppe met 500Dalasi (dit is iets meer dan 10€ is). Joepie! ;-) 
Het was een zeer leuke ervaring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten