maandag 17 maart 2014

17/03/2014

Met véél blijdschap kan ik jullie melden dat ik (Sabrina) vandaag mijn 40e bevalling heb gedaan. Tijd voor een proost !! 

Zoals velen onder jullie wel weten moet je minstens 40 bevallingen hebben gedaan vooraleer je in België kan afstuderen. Daarom is die 40e bevalling een belangrijke mijlpaal in onze opleiding tot Vroedvrouw.
Het was maar zeer toevallig, maar nog steeds met veel plezier gedaan! Ik ging even naar huis om snel een tapalapa broodje te eten, wanneer ik een dame tegenkwam in het Health Center. Ze zei dat er niemand in de verloskamer was en dat haar zus moest bevallen. Snel snel grabbelde ik alles bij elkaar en haastte ik me naar de verloskamer. De vrouw in arbeid bleek na opname onderzoek meteen klaar te zijn voor de bevalling, zo dus! Het was een vlotte bevalling van een gezond meisje van 2,740 kg. Ze werd geboren om 20u40 met een goede apgar-score.
Welkom kleine meid, ik wens je veel geluk in je komende leven!
Groetjes, Sabrina (Mariama)

1 opmerking:

  1. super goed bezig meisjes!!!
    We zorgen ervoor dat al deze kindjes binnen enkele jaartjes ook van degelijk onderwijs zullen kunnen genieten! neem alvast een kijkje op www.kinderenvandezon.be

    BeantwoordenVerwijderen