zondag 18 mei 2014

18/05/2014

> HOME SWEET HOME <
Op Donderdag 15/05 kwam ik na 6 uur vliegen aan in Zaventem luchthaven omstreeks 17u00. Ik had één van mijn mooie Gambiaanse kleedjes aan en draaide het hoekje om met mijn bagage. Mijn mama kwam naar mij gelopen en knuffelde me helemaal plat. Familie, vriendinnen en vriendje stonden mij op te wachten met een hele mooie zelfgemaakte spandoek. Op deze spandoek stond "Welcome back Mariama from Gambia" alsook al hun namen. In het midden hing een foto van mijn meest memorabele bevalling in Gambia (d.i. de tweelingbevalling van Isatou & Mariama). Wat is het zalig om terug thuis te zijn en iedereen terug te zien (en vast te nemen) !!
 Ik was heeel erg moe van de heenreis, maar toch bleef ik honderduit vertellen over mijn avontuur in Gambia. We zijn met z'n allen bij mijn grootouders gaan eten: echte Belgische kost, eindelijk !! :D Nadien deelde ik mijn kado'tjes uit die ik voor hen had meegebracht uit Gambia. 's Avonds kwam ik thuis en ben ik eindelijk terug in mijn vriendje zijn armen in slaap kunnen vallen. Heerlijk! :-)
De dagen nadien waren de verrassingen nog niet uitverkocht, want 's avond moest ik geblinddoekt 'ergens' mee naartoe: Ik kwam terecht op een verrassingsdiner met vriendinnen bij Valérie thuis met lekkere eten, hapjes en drinken dat ik 3 maanden heb moeten missen: Cava, scampi's, frietjes, Jammie!
Alsof ik nog niet genoeg gefeest had, verwende mijn sjoeke me in de privésauna Atlantis de avond nadien. En dan zondag werd ik om half 3 thuis verwacht. Maar wie had dat gedacht.... Nog een welcome-home-party!! Ik was blij verrast, zéker wanneer een mega-aap me verwelkomde bij de deur (wat mijn nonkel Frank bleek te zijn hihi... Nadat ik heel mijn familie had gekust en geknuffeld, kon ik al mijn verhalen vertellen terwijl al de foto's in diavoorstelling gepresenteerd werden. Maar geen feest zonder taart uiteraard !! Mijn ouders kwamen met een super mooie taart. Daar zijn geen echt woorden voor > zie foto hierboven!! Ik vond ze veel te mooi om op te eten. "Welcome home Mariama"
Dankuwel lieve familie en vrienden, ik heb echt énorm genoten van mijn thuiskomst. 
Ik zal dit nooit vergeten! Kusjes xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten